Explorer
poniedziałek, Październik 17th, 2011 | Autor:

Niestety od wzrostu popularności takiej przeglądarki jak Mozilla Firefox, Microsoft nie może poradzić sobie z tym, żeby podnieść popularność swojego Internet Explorer. Przez to każdego roku tracą oni na tym miliony dolarów. Bo która firma chciałaby podpisać umowę o współpracę z przeglądarką, która jest nieużywana. Przecież reklamodawcom, którzy inwestują w Internet zależy na tym, by ich reklamy były jak najczęściej otwierane i oglądane przez potencjalnych klientów. Oczywiście przeglądarki internetowe utrzymują się rzadziej z reklam niż na przykład z współpracy z producentami różnych aplikacji, programów, wtyczek i innych ulepszeń, których producent przeglądarki po prostu nie wyprzedaje sam. Mimo tego, że Internet Explorer stoi nieco z tyłu obecnie, to jego projektanci stale ulepszają nie tylko jego wygląd zewnętrzny ale także wszelkie z dostępnych opcji. Dziś dobra przeglądarka internetowa to ta, która jest nowoczesna, inteligentna a nawet przewidywalna. Do takich niewątpliwie zalicza się między innymi Mozilla Firefox i Google Chrome.

Kategoria: Bez kategorii