Reklamy
poniedziałek, Październik 17th, 2011 | Autor:

Wielu internautów po ich zobaczeniu po prostu resetowało przeglądarkę internetową. Na szczęście reklamodawcy sporadycznie korzystają z tego typu reklam. Głównie przez obawy, że niechęć internautów do nich może sprawić, że po jednorazowym męczeniu się z taką reklamą nigdy więcej nie powrócą oni na taką witrynę. Niestety raz wyrobione niepochlebne zdanie ciężko jest zmienić w oczach potencjalnego, internetowego klienta. Reklamy internetowe co raz częściej przyjmują ciekawsze formy. Niektóre z nich nie są jedynie nieruchomymi witrynami, które praktycznie niczym nie przyciągają wzroku czytelników strony internetowej. Jednak statystyki dowodzą, że wystarczy nam kilka sekund, żeby określić czy dana strona internetowa podoba nam się czy też nie. Jeśli tak być może zostaniemy na niej nieco dłużej. Jeśli jednak nie podoba nam się i jest nudna, to z pewnością opuścimy ją szybciej niż upłynie zaledwie sześćdziesiąt sekund. Zatem zawartość merytoryczna strony jest bardzo ważna. Nie chcemy przecież odnotowywać pojedynczych wizyt na swojej stronie.

Kategoria: Bez kategorii